top image

תקנון חברה בע"מ

פותחים חברה בע"מ – תקנון חברה

מהו תקנון חברה ?

תקנון החברה הינו אחד המסמכים החשובים ביותר ברישום החברה,  התקנון מסדיר את היחסים בין בעלי החברה (בעלי המניות) מתווה דרך פעולתה, דרכי ניהול , ערך הון מניות הרשום והמנפק, חלוקת האחריות בין מייסדי החברה וכדומה.

 

מדוע צריך תקנון לחברה בע"מ ?

תקנון לחברה בע"מ הוא המסמך המשפטי שקובע כיצד החברה תתנהל ולכן חשוב לפנות לעורך דין לחברות כדי שינסח את התקנון.

 

מה חשוב שיהיה בתקנון חברה בע"מ 

מטרת חברה בע"מ- בתקנון חברה צריך לקבוע מהי מטרת פעילות החברה.

 

דירקטורים ודירקטוריון החברה בע"מ –בתקנון חברה צריך להגדיר מי יהיו הדירקטורים בחברה, מה יהיה התפקיד שלהם בחברה, איך יפעל דירקטוריון החברה, איך דירקטוריון החברה יקבל החלטות, כיצד ניתן לפטר דירקטורים בחברה, מה יהיה שכר הדירקטורים, ביטוח דירקטורים ועוד. הדירקטוריון של החברה הוא לב הפעילות העסקית של החברה ולכן רק עו"ד מסחרי מנוסה כדוגמת עו"ד ודים לירן קולצ'ינסקי שהוא בעל ניסיון משפטי ועסקי יכול לנסח תקנון מנצח לחברה.

 

בעלי מניות והון המניות בחברה בע"מ –בתקנון חברה יש לקבוע את מספר המניות שיהיו בחברה (הון מניות רשום) ואת מספר המניות שכל בעל מניה בחברה יקבל (הון מניות מוקצה) וכן את השווי של כל מניה בחברה.  עוד צריך לקבוע כיצד בעל מניה בחברה יכול למכור, או להעביר מניה.

 

מימון, אשראי והלוואות בעלים לחברה בע"מ – בתקנון חברה צריך לקבוע כיצד החברה יכולה לממן את הפעילות שלה-באמצעות הלוואת בעלים, הלוואה מבנקים, או מכל גורם חוץ בנקאי אחר. עו"ד מנוסה כעו"ד לירן קולצ'ינסקי שהוא בעל ניסיון משפטי ועסקי, יכול לסייע לכם בניסוח הוראות מתאימות בתקנון החברה.

 

מנכ"ל חברה בע"מ – בתקנון חברה צריך לקבוע הוראות המתייחסות למנכ"ל-מה יהיו תפקידי המנכ"ל, כיצד דירקטוריון חברה בע"מ יפקח על עבודת המנכ"ל, מי יקבע את שכר המנכ"ל ועוד.

 

חלוקת דיבידנדים/רווחים בחברה בע"מ –בתקנון חברה צריך להגדיר מתי ניתן לחלק רווחים, כיצד מחלקים את הרווחים/דיבידנדים מפעילות החברה ועוד. רק עו"ד בעל ניסיון עסקי ומסחרי בחיפה יוכל לסייע לכם לנסח הוראות שיגנו עליכם, כדי שתוכלו לקבל את הרווחים/דיבידנדים מפעילות החברה כראוי.

 

קניין רוחני וסימני מסחר של חברה בע"מ – בתקנון חברה צריך לקבוע למי שייך הקניין הרוחני וסימני המסחר של החברה, לדוגמא-שם החברה, לוגו החברה וכו'.

 

סודיות ואי תחרות- בתקנון חברה צריך לקבוע למי שייכת רשימת הלקוחות של החברה, רשימת ספקים וגם לקבוע האם בעלי מניות, או נושאי משרה בחברה יכולים להתחרות בעסקי החברה.

כדי לנסח תקנון חברה מנצח לחברה בע"מ והסכם מייסדים, עליכם לפנות למשרד עורכי דין לחברות בעל ניסיון משפטי ומסחרי בהקמת חברות-עו"ד  לירן קולצ'ינסקי בעל ניסיון המתמחה בתחום התאגידים והחברות ורכישת חברות.

עורך דין  לחברות

פנו למשרד עורכי דין לירן קולצ'ינסקי, משרדנו הינו בעל ניסיון בפתיחת חברות וניסוח תקנוני חברה בצפון ובמרכז.

זקוקים לעורך דין לחברה שלכם… פנו למשרדנו עוד היום, ואנו נעניק לכם ייעוץ משפטי שוטף לחברה שלכם הכולל ליווי הערכית הסכמים וחוזים .

לייעוץ ללא התחייבות צרו קשר עוד היום בטלפון 052-6662828 או כתבו לנו במייל [email protected] מענה מהיר מובטח.

האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי.

השירותים ניתנים בעברית, רוסית , אנגלית וספרדית.

המידע מעניין? שתפו עם חברים
תוכן עיניינים

תמיד כאן בשבילכם

צרו איתנו קשר

לייעוץ ומידע מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.