top image

מה עושים במקרה של תאונת דרכים

תאונת דרכים הינו אירוע לא נעים ומורכב לכל הצדדים, אבל אם אתם לדעת מה עושים במקרה של תאונת דרכים ורוצים לפעול בצורה נכונה עליכם לנשום אוויר לשתות מים ואז לפעול  בשלבים הבאים:

שלב 1

  1. תיעוד הזירה (צילום) – לתעד את אזור התאונה, את הרכבים (כולל מספרי רכב) ואת מצבם, כמובן לא לאפשר לאיש להזיז את הרכבים עד לתיעוד המתבקש, תיעוד זה יעזור לכם בהמשך.
  2. רישום פרטי המעורבים– יש לרשום את הפרטים המזהים של הנהגים המעורבים:  א.שם ושם משפחה,

ב.מספר תעודת זהות,

ג. כתובת,

ד.מספר נייד,

ה.מספר רישיון נהיגה,

ו. שם חברת הפוליסה ומספר פוליסה(מקיף, צד ג' וביטוח חובה)

שלב 2

  1. טיפול רפואי-למרות שנראה לכם כי לא נגרם לכם כל נזק גופני, חשוב לזכור כי לאחר התאונה האדרנלין זורם בגוף ולכאורה גורם לכם להרגיש שאתם בסדר, אך מומלץ לגשת לבית חולים הקרוב על מנת לבצע בדיקה רפואית מקיפה על מנת לוודא שיהיה תיעוד על התאונה, תיעוד זה הינו חשוב ביותר כי זאת הגרסה הראשונית שלכם לתאונה.
  2. הוצאות וקבלות-במידה ונפצעתם מהתאונה ופוניתם לטיפול רפואי, יש לשמור את הקבלות כגון: קבלה של התרופות, אישורי מחלה, הוצאות שמאי רכב, הוצאות מוסך, היעדרות מהעבודה וכ"ו. הקבלות הנ"ל יוגשו אחר כך לחברת הביטוח על מנת לבקש החזרים בגינם.
  3. אישור משטרה-על מנת לטפל בתאונה על מול חברות הביטוח יש להוציא אישור משטרה (דיווח על התאונה-יש להביא את כל הפרטים על התאונה כול פרטי המעורבים בתאונה) מתחנת המשטרה הקרובה אליכם.
  4. עדי ראיה– יש לרשום את פרטי העדים שישנם במקום כולל שם מלאה ומספר טלפון, כמו כן, במידה ויש מצלמה לאחד העדים יש לבקש לקבלה באמצעות המייל וכדומה.

תאונה בדרך לעבודה

במקרה והתאונה התרחשה בדרך לעבודה או בדרך ממנה או במקום העבודה יהיה צורך להגיש תביעה למל"ל (ביטוח לאומי). במידה והגשתם תביעה לקביעת דרגת נכות ורק לאחר ועידה רפואית יהיה ניתן להבין האם נותר לכם נכות כלשהי בעקבות התאונה.

תפקידו של עורך דין תאונות דרכים

לאחר מעורבותכם בתאונת דרכים יש להתייעץ עם עורך דין לתאונות דרכים בחיפה והקריות, וזאת על מנת למנוע טעויות שבסופו של דבר יכריעו את המקרה על מול חברות הביטוח וכדומה. יש לזכור, שחברת הביטוח תפעל להקטין את הפיצוי לסכום המינימלי ביותר, תפקידו של העורך דין זה להשיג את הפיצוי הגבוה ביותר עבור הלקוח, מה עוד, עורך דין לתאונות דרכים צריך להתמודד אם טענות נגדיות של חברות הביטוח של רשלנות תורמת, להוכיח קשר סיבתי לתאונה וגובה הנזק.

לכן אנו ממליצים לא לחסוך על עורך דין המתמחה בתאונות דרכים ודיני תעבורה  אשר ילווה אתכם לאורך כל הדרך עד להשגת התוצאה הכי טובה עבורכם ועבור בריאותכם.

לייעוץ והכוונה צרו קשר עוד היום בטלפון או בוואטצאפ במספר- 052-6662828 או כתבו לנו במייל [email protected]   מענה מהיר מובטח. השירות ניתן בשפה הרוסית והעברית.

 צרו קשר עוד היום עם  משרד עורכי דין תאונת דרכים  לירן קולצ'ינסקי ונשמח לספק לכם שירות מקצועי ומקיף.

 

האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי.

המידע מעניין? שתפו עם חברים
תוכן עיניינים

תמיד כאן בשבילכם

צרו איתנו קשר

לייעוץ ומידע מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.