top image

איך קונים דירה בשנת 2022

קניית דירה-המדריך שנת 2023

אם אתה קונה בית בפעם הראשונה, או מחפש את הנכס השני או השלישי שלך בשוק הנדל"ן הישראלי המסובך הזה, עורך דין המתמחה ב-נדל"ן יעזור לך לאורך כל תהליך העסקה מהתחלה ועד סופה.

מה עורך דין המקרקעין שלך יכול לעשות למענך?

עורך דין המתמחה בתחום המקרקעין, בקיא ובעל ניסיון בכל הקשור לכללים ותקנות של עסקאות נדל"ן בחיפה והצפון. משרדנו עוזר ללקוחותינו במשך כל ההליך כגון: חוזים, חוזי שכירות, שמאות, בדיקות, מסמכים משפטיים ותהליכים משפטיים אחרים הכרוכים ברכישת הנכס.

אחד התפקידים של עורך הדין הוא לבדוק את הנכס המבוקש, וקיבל טיוטה של חוזה המכר מטעם עורך הדין של המוכר. שני עורכי הדין ילכו וינהלו משא ומתן על התנאים המשפטיים ולפעמים החישוביים במידה ויש משכנתא.

לאחר שעורך הדין בדק והגיע להסכם אשר מגן על האינטרסים שלך, הוא ינחה אותך לחתום על ההסכם ולמסור את התשלום הראשון כפי שנהוג בסך של 10% ביום חתימת ההסכם.

התשלום הראשון יישאר בנאמנות אצל עורך דין של הקונה וזאת עד לרישום הערת אזהרה על שימך, רק לאחר הרישום ישחרר עורך דין של הקונה את התשלום הנ"ל. במידה ויתגלו עיקולים או שעיבודים של צד ג' התשלום הראשון יישאר בנאמנות אצל עו"ד המוכר עד שהקונה יסיר את המחדל.

מדוע חשוב ליווי של עורך דין נדל"ן?

לירן קולצינסקי עורך דין המקרקעין שלך ובאחריותו לשמור על טובתך. עו"ד בחיפה והקריות יבדוק את האותנטיות ואת תקינותכם של המסמכים המשפטיים המעורבים, וכדי לוודא שאתה לא נופל במלכודות משפטיות בלתי נראות.

אתה תמיד צריך לדאוג שעורך הדין שלך יסביר לך את כל סעיפי ההסכם המשפטי בצורה שתוכל להבין ובדרך זו שאתה תהיה בטוח במאה אחוז שאתה יודע על מה אתה עומד לחתום ומה ההתחייבויות שלך בהסכם.

בסך הכל, עם ליווי של משרד עורכי דין קולצינסקי המתמחים ב נדל"ן, אתה יכול להיות בטוח שזכויותיך מוגנות וכי עסקת הרכוש שלך תקינה מבחינה משפטית.

בנוסף, עורך הדין נדל"ן צריך להיות תמיד בזמינות ו/או בסביבה כדי לסייע לך עם כל המידע ו/או מסמך ו/או חתימה עבור דרישות כגון הבנק לדוגמא: משכנתא ו/או כל גוף אחר שתצטרך, מה עוד, עורך דין שלך בחיפה והצפון יחסוך לך את הליך הבירוקרטיה הארוך שקיים ברשויות הממשלתיים במיוחד בתקופת הקורונה.
לכן מומלץ שלא לחסוך על עורך דין המתמחה בנדלן אשר ילווה אתך לאורך אחת העסקאות החשובות בחייך.

לייעוץ ללא התחייבות צרו קשר עוד היום בטלפון 052-6662828 או כתבו לנו במייל [email protected] מענה מהיר מובטח.
מחפשים משרד עורכי דין מקצועי ומוביל בתחום הנדל"ן? מחפשים עורך דין מקרקעין בצפון? מחפשים ייצוג בקנית דירה? דירה בחיפה והצפון? מחפש עורך דין נדלן בחיפה והסביבה?

צרו קשר עוד היום עם משרד עורכי הדין לירן קולצינסקי ונשמח לספק לכם שירות מקצועי ומקיף.
עורך דין נדל"ן מקרקעין חיפה והקריות וצפון.

האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי.

המידע מעניין? שתפו עם חברים

תמיד כאן בשבילכם

צרו איתנו קשר

לייעוץ ומידע מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.