top image

שאלות בנושא נדל"ן

מה צריך לדעת על עסקאות נדל"ן ?

עסקאות נדל"ן הן לעיתים קרובות נראות מאוד מהירות ופשוטות. עם זאת, לדברי עורך דין ודים לירן קולצינסקי, זה לא תמיד המקרה. ישנם תנאים רבים שחייבים להתקיים על מנת ליצור הסכם נדל"ן כראוי, אומר עורך הדין קולצינסקי. במיוחד בישראל, יש מאות עסקאות כאלה מידי יום, הבעיות או סוגיות המשפטיות  מתעוררות לעתים קרובות בעסקאות אלו במהלך בדיקות הנכס. כאן, עורך דין לירן קולצינסקי מציע להתייעץ עם עורך דין המתמחה בתחום דיני המקרקעין.

שאלה: מהי עסקת נדל"ן?

עורך דין לירן קולצינסקי, בעלי משרד עורכי הדין קולצינסקי עונה: עסקת נדל"ן היא כל פעולה משפטית שנחוצה להעביר זכויות בעלות או חכירה מאדם אחד או מישות משפטית לאחרת. זה יכול לכלול דברים כמו מכירת בית חדש או רכישת דירה יד2 או רכישת קרקעות וכ"ו.

שאלה: האם אני צריך עורך דין בעסקת נדל"ן בעת רכישת בית או קרקע ?

עורך דין לירן קולצינסקי, בעלי משרד עורכי הדין קולצינסקי עונה: בנדל"ן בישראל ישנה התפתחות גדולה בעסקאות של מכירה וקניה של דירות ונכסים, כמובן עדיף להיות מלווה בעורך דין המבין בדיני מקרקעין אשר מכיר את הכללים והתקנות הקשורים לקנייה או מכירה של נדל"ן. לא רק שזה יחסוך לכם טעויות יקרות ובזבוז כספים לריק, אלה מומחה לחוק המקרקעין יכול לבדוק את התנאים וסעיפי הסכם המשפטי של הרכישה ו/או המכירה ביסודיות כדי להבטיח כי הסעיפים והמסמכים אלה נכתבים בהגינות לטובתכם.

שאלה: האם צריך עורך דין בהסכם שכירות ?

עורך דין לירן קולצינסקי, בעלי משרד עורכי הדין קולצינסקי עונה: שוכר או משכיר תמיד צריכים להתייעץ עם עורך דין לפני חתימה על חוזה שכירות, על מנת להבטיח כי הסכם השכירות ימצא את הסעיפים הנחוצים או החשובים לו לקיום ההסכם בין הצדדים. עורך דין המבין בחוזים והסכמים יכול לנסח חוזה שכירות כדי לוודא שתנאי ההסכם תואמים לחוק ולרצונות הצדדים. הסכם השכירות חייב להיכתב בזהירות רבה, או השוכר ו/או המשכיר עשוי למצוא פירצה המאפשרת לו ברירת מחדל על התשלומים שלהם, נזק לרכוש או לנכס, או להשתמש בבית/דירה בדרכים מחוץ לשימוש המיועד לה וכ"ו.

צרו קשר עוד היום עם  עורך דין ודים (לירן) קולצי'נסקי ונשמח לספק לכם שירות מקצועי ומקיף.

 

המידע מעניין? שתפו עם חברים
תוכן עיניינים

תמיד כאן בשבילכם

צרו איתנו קשר

לייעוץ ומידע מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.