top image

עורך דין לדיני עבודה ברמת גן

עורך לדיני עבודה

שוק העבודה, כמו כל תחום אחר, מוסדר במסגרת מערכת של חוקים ותקנות אשר נועדו לקבוע חובות וזכויות, גם על המעסיקים וכם על העובדים.

מערכת החוקים נועדה להבטיח התנהלות מסודרת וצודקת כפי שקבע המחוקק.

בכדי להבטיח זאת, ועל מנת להתמודד עם מצבים בהם נפגעו זכויותכם יש צורך בייעוץ משפטי אם עורך דין דיני עבודה ברמת גן

 

שירותיו של עורך דין דיני עבודה מומלץ ברמת גן מיועדים גם לעובדים וגם למעסיקים. העובדים עשויים לפנות לעזרתו במקרה שהם מרגישים שזכויותיהם נפגעו או במקרה הנדרש להם ייעוץ משפטי לצורך הכנת הסכם עבודה, חוזה פרישה או עניינים משפטיים אחרים מול המעסיק.

כמו כן, החברות המעסיקות עובדים צריכות עזרה משפטית, החברות נזקקות לייעוץ משפטי בהתנהלותן השוטפת, על מנת להתנהל נכון ובהתאם לחוק ובכך למנוע בעיות ותביעות של עובדים בעתיד.

 

זקוקים לעורכי דין דיני עבודה ברמת גן – משרד עורכי דין ודים לירן קולצ‘ינסקי מעניק ייצוג משפטי לעובדים ומעסיקים, גם במגזר הציבורי וגם במגזר הפרטי. זהו יכול להיות ייעוץ שוטף, עריכת חוזים ואף ייצוג משפטי בבית הדין לעבודה בארץ.

 

מתי עובד  צריך לפנות לעורכי דין דיני עבודה

 

עורך דין לדיני עבודה ברמת גן עומד לשירותיכם בכל מקרה בו אתם מרגישים שנגרם לכם עוול במקום העבודה. יתכן שמשהו השתנה בתנאי העסקתכם או השכר ואינכם בטוחים האם למעסיק מותר לעשות זאת. במקרה שכזה אתם חייבים לפנות לעורך דין , כך תוכלו לבדוק האם אכן זכויותיכם הופרו, אין זה בהכרח אומר כי תתבעו את המעסיק, יתכן שתוכלו להגיע להסדר מול המעסיק, תלוי כמובן בנסיבות המקרה.

 

דוגמאות למקרים בהם פונים לעורך דין דיני עבודה מומלץ

 

אפליה במקום העבודה – ישנם מקרים בהם ישנו חשד כי המעסיק נהג בצורה שאינה עומדת בקנה אחד עם חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, למשל זוהי יכולה להיות אפליה על רק מין, דת, גזע, נטייה מינית וכו'. האפליה יכולה להתבטא בצורות שונות.

 

הסכמי העסקה – גם מעסיקים וגם עובדים נזקקים לייעוץ משפטי בעת עריכת הסכמי העסקה, הסכמים אלו מגדירים את כל החובות והזכויות במהלך העבודה ויש להם גם השלכות על הפרישה ועל דרככם בעתיד. חשוב מאוד לערוך אותם באמצעות עורך דין לענייני עבודה ברמת גן

 

הסיכוי שלכם לקבל את זכויותיכם  בעזרת עורך דין דיני עבודה רמת גן

עורך דין לדיני עבודה   כמו עו"ד לירן קולצינסקי אשר מגדיל את הסיכוי שלכם לקבל את הזכויות המגיעות לכם כגון: פיצויים, הלנת שכר, הפרשות לסוציאליות וכ"ו.

 

למשרד עורכי דין קולצינסקי משרד לדיני עבודה ישנה מומחיות בייצוג בבתי הדין השונים בכל הארץ, ולאור תוצאות הללו המשרד מדורג במדריך הדירוג של bdicode 2021.

 

עורך דין דיני עבודה מומלץ

 

אלו הן רק כמה דוגמאות על קצה המזלג, אך ישנם מקרים נוספים בהם תזדקקו לשירותים של עורכי דין דיני עבודה ברמת גן. כמו למשל: מכרזים, צווי מניעה, הליכי שימוע, הליכי פרישה, הלנת שכר, זכויות פנסיה וגמל , הסכמים קיבוציים, הליכי פירוק ופשיטת רגל וכ"ו.

 

זקוקים לעורך דין דיני עבודה? פנו למשרדנו עוד היום, ואנו נשמח לייעץ לכם ולבחון כיצד תוכלו לממש את כל זכויותיכם בדרך הבטוחה ביותר עבורכם.

 

לייעוץ ללא התחייבות צרו קשר עוד היום בטלפון 052-6662828 או כתבו לנו במייל info@lawyerhaifa.co.il מענה מהיר מובטח.

 

האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי.

המידע מעניין? שתפו עם חברים
תוכן עיניינים

תמיד כאן בשבילכם

צרו איתנו קשר

לייעוץ ומידע מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.