top image

תצהיר בפני עורך דין

תצהיר מאומת על ידי עורך דין

מהו תצהיר

תצהיר הינו מסמך כתוב המשמש עדות של נותן התצהיר, סמכותו של עורך דין לאמת תצהיר הינה מסעיף 15 לפקודת הראיות (נוסח חדש), תשל"א-1971, המחוקק ראה לנכון לתת לעורכי דין אמון לצד שופטים ודיינים. התצהיר הוא גם מסמך השווה לעדות המצהיר בבית המשפט.

תפקידו של עורך דין

תפקידו של עו"ד הינו בהעלאת הדברים של המצהיר על הכתב, בנוסף לוודא כי המצהיר מודע לתוכנו ומבין את ההשלכות של החוק במידה והמצהיר ימסור הצהרה שאיננה נכונה או שקרית אשר הדבר מהווה עבירה פלילית בדין.

שירותי עורך דין

שירותי אימות חתימה על תצהיר או הצהרה ניתן לעשות במשרד עורכי דין קולצי'נסקי, כאשר מדובר באימות חתימה על התצהיר יש להבחין במקרים בהם שירות הנדרש הינו עריכת התצהיר או חתימה על תצהיר מוכן מטעם גוף או רשות כזאת או אחרת. אימות החתימה על ידי עורכי דין ממשרדנו בחיפה מתבצע באופן פרטני במשרדנו בחיפה ובקריות, במקרים מסוימים ניתן גם שירות שעורך דין יגיע לבית הלקוח.

אופן הכנת התצהיר

לצורך אימות החתימה יש צורך להגיע עם תעודת זהות או רישיון נהיגה או כל תעודה רשמית מזהה.

תצהיר עבור הארכת ויזה העבודה של מטפל סיעודי

התצהיר נעשה בדרך כלל עבור הוועדה ההומניטרית וכן התצהיר צריך להיות חתום על ידי עורך דין, בשפה הנוחה והידוע לעובד הזר, כחלק מהצהרות העובד הזר הינם שבמידה והוועדה לא תקבל את הבקשה יהיה אליו לצאת מייד מן הארץ, כמו כן, לא יוכל להיות מטפל של מטופל אחר, ובמידה והועדה ההומניטרית תחליט לדחות את בקשתו של המטופל, העובד הזר יהיה חייב לצאת ממדינת ישראל וזאת בתוך 30 יום מקבלת הדחייה.

השירות ניתן  בשפות העברית, האנגלית והרוסית.

מחפשים עורך דין לאימות תצהיר ? מחפש עורך דין לאימות חתימה ? מחפשים עורך דין לתצהיר וועדה הומניטרית בחיפה והצפון ? מחפש עורך דין מכתב התראה ?

צרו קשר עוד היום עם  משרד עורכי הדין קולצ'ינסקי ונשמח לספק לכם שירות מקצועי ומקיף.

תצהיר עורך דין בחיפה והקריות והצפון.

מאמר זה אין מהווה עצה משפטית ו/או אינו בה להחליף יעוץ משפטי.

המידע מעניין? שתפו עם חברים
תוכן עיניינים

תמיד כאן בשבילכם

צרו איתנו קשר

לייעוץ ומידע מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.