top image

עורך דין נדלן בתל אביב

משרד עורך דין נדלן ומקרקעין קולצ'ינסקי הינו משרד עורכי דין בוטיק המתמחה במקרקעין. למשרדנו ניסיון בליווי לקוחות פרטיים ומסחריים לרבות ייצוג קבלני בנייה בפרוייקט תמ"א 38/1, רכישה ומכירה של דירות יד שנייה, ביצוע רישום בית משותף, רכישת דירה חדשה מקבלן וכדומה, כמו כן משרדנו נותן שירות בליטיגציה בבתי המשפט השונים בתחום האזרחי מסחרי.

מה תפקידו של עורך דין נדל"ן בתל אביב ?

עורך דין נדלן המייצג את תושבי תל אביב והסביבה, ברכישה ו/או מכירה של דירה או חנות היא החלטה פיננסית גדולה ואם אתם שוקלים לרכוש דירה או חנות, זו תהיה ההשקעה היקרה או אחת היקרות ביותר שתעשו בחייכם. חשוב לקחת עורך דין המתמחה בנדל"ן על מנת להתמודד עם מצבים כמו הליך משא ומתן, בירור פרטים הקשורים לעיסקה ברשויות הרלוונטיות , את זקוקים לעורך דין שינחה אותכם לאורך כל ההליך עד לרכישה המוצלחת.

למה צריך עורך דין בעסקת במקרקעין ?

עורך דין לירן קולצינסקי, בעלי משרד עורכי הדין קולצינסקי עונה: עורך דין המתמחה בנדלן יערוך את ההסכם הרלוונטי עבורך וילווה אותך לאורך כל הליך הרכישה או המכירה של הנכס הפרטי או המסחרי עד להשלמת העסקה.

מה חשוב לבדוק טרם החתימה על הסכם מכר ?

מהם הבדיקות הראשונות שצריך לבצע- קבל אישור עקרוני מהבנק ממנו תיקחו משכנתא, ביצוע חישוב מיסים בגין העסקה, בדק בית בנכס המבוקש, הזמנת שמאי לבדיקת הנכס מבחינה הנדסית והיתרי בנייה וכדומה.

לאחר שעורך הדין שלכם מאשר כי הבדיקות שבוצעו עבור הנכס המבוקש הם בסדר גמור והכל נראה תקין, הוא יקבל הסכם טיוטה מהצד של המוכר, ואז עורכי הדין של הקונה והמוכר ינהלו משא ומתן על התנאים בהסכם המכר כגון: ביטחונות, הצהרות הצדדים, מה קורה במקרה של הפרה וכדומה. לאחר שעורך הדין שלך יהיה מסופק מתנאי ההסכם אשר יהיה מנוסח ויציג את הצד שלך בצורה הטובה ביותר, יהיה ניתן לחתום על ההסכם המיועד.

צרו קשר עוד היום עם  משרד עורכי הדין לירן קולצ'ינסקי ונשמח לספק לכם שירות מקצועי ומקיף.

האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי.

כל הזכויות שמורות לעורך דין לירן קולצ'ינסקי.

 

המידע מעניין? שתפו עם חברים

תמיד כאן בשבילכם

צרו איתנו קשר

לייעוץ ומידע מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.