top image

עורך דין מקרקעין בחיפה

עסקאות נדל"ן הן לעיתים קרובות נראות מאוד מהירות ופשוטות. עם זאת, לדברי עורך דין ודים לירן קולצינסקי, זה לא תמיד המקרה. ישנם תנאים רבים שחייבים להתקיים על מנת ליצור הסכם נדל"ן כראוי, אומר עורך הדין קולצינסקי. במיוחד בישראל, יש מאות עסקאות כאלה מידי יום, הבעיות או סוגיות המשפטיות  מתעוררות לעתים קרובות בעסקאות אלו במהלך בדיקות הנכס. כאן, עורך דין לירן קולצינסקי מציע להתייעץ עם עורך דין מקרקעין בחיפה.

עורך דין מקרקעין בחיפה –  מהי עסקת נדל"ן?

עורך דין לירן קולצינסקי, בעלי משרד עורכי הדין קולצינסקי עונה: עסקת נדל"ן היא כל פעולה משפטית שנחוצה להעביר זכויות בעלות או חכירה מאדם אחד או מישות משפטית לאחרת. זה יכול לכלול דברים כמו מכירת בית חדש או רכישת דירה יד2 או רכישת קרקעות וכ"ו.

למה צריך עורך דין לעסקה במקרקעין?

עורך דין מקרקעין יערוך את ההסכם הרלוונטי עבורך וילווה אותך לאורך כל הליך הרכישה או המכירה של הנכס הפרטי או המסחרי עד להשלמת העסקה.

עורך דין במקרקעין ייעץ לך באשר לתכנון המס בעת ביצוע העסקה וידאג להגיש את המסמכים הרלוונטים לרשות המיסים (מיסוי מקרקעין), כמו כן יבצע את רישום הזכויות וקבלת החזקה בנכס. עו"ד נדל"ן בחיפה ובצפון יפתור את הבעיות או הסוגיות המשפטיות  המתעוררות לעתים קרובות בעסקאות או במהלך בדיקות הנכס עבורך הלקוח.

חשוב שעו"ד במקרקעין יהיה מומחה בתחום הנדל"ן: לא רק שזה יחסוך עבור הלקוח טעויות יקרות ובזבוז כספים, אלה מומחה לחוק והתקנות הרלוונטיות כל מקרה לגופו, יבצע את הבדיקות ויערוך את סעיפי הסכם המשפטי של הרכישה ו/או המכירה בצורה יסודיות כדי להבטיח עבור הלקוח כי הסעיפים היו לטובתו.

משרד עורכי דין נדל"ן בחיפה של עורך דין לירן קולצינסקי מאמין כי יש להתאים לכל לקוח פרטי או מס

חרי שירותים כדי לענות על צרכי הלקוח בפרט מקצועיות, שקדנות, מיומנות, זימנות, נחישות והתמדה והיכולת לפתור בעיות מורכבות שיכול לצוץ ומסוגלות לטרפד את העסקה, לכן חשוב לבצע בדיקות מקדימות כגון: בדיקת זכויות הנכס בנסח טאבו או מנהל מקרקעי ישראל, בדיקת עיקולים אפשריים, בדיקת קיום צווי הריסה או צווי מניעה מול העייריה, בדיקת הערות אזהרה על הנכס וכ"ו.

 האם אני צריך עורך דין מקרקעין בחיפה בעת רכישת בית או קרקע?

בנדל"ן בישראל ישנה התפתחות גדולה בעסקאות של מכירה וקניה של דירות ונכסים, כמובן עדיף להיות מלווה בעורך דין מקרקעין המבין בדיני מקרקעין אשר מכיר את הכללים והתקנות הקשורים לקנייה או מכירה של נדל"ן. לא רק שזה יחסוך לכם טעויות יקרות ובזבוז כספים לריק, אלה מומחה לחוק המקרקעין יכול לבדוק את התנאים וסעיפי הסכם המשפטי של הרכישה ו/או המכירה ביסודיות כדי להבטיח כי הסעיפים והמסמכים אלה נכתבים בהגינות לטובתכם.

האם צריך עורך דין בהסכם שכירות?

שוכר או משכיר בחיפה תמיד צריכים להתייעץ עם עורך דין מקרקעין בחיפה לפני חתימה על חוזה שכירות, על מנת להבטיח כי הסכם השכירות ימצא את הסעיפים הנחוצים או החשובים לו לקיום ההסכם בין הצדדים. עורך דין המבין בחוזים והסכמים יכול לנסח חוזה שכירות כדי לוודא שתנאי ההסכם תואמים לחוק ולרצונות הצדדים. הסכם השכירות חייב להיכתב בזהירות רבה, או השוכר ו/או המשכיר עשוי למצוא פירצה המאפשרת לו ברירת מחדל על התשלומים שלהם, נזק לרכוש או לנכס, או להשתמש בבית/דירה בדרכים מחוץ לשימוש המיועד לה וכ"ו.

עורך דין נדלן בחיפה

עורך דין נדלן בחיפה יערוך את ההסכם הרלוונטי עבורך וילווה אותך לאורך כל הליך הרכישה או המכירה של הנכס הפרטי או המסחרי עד להשלמת העסקה.

הוא ייעץ לך באשר לתכנון המס בעת ביצוע העסקה וידאג להגיש את המסמכים הרלוונטים לרשות המיסים (מיסוי מקרקעין), כמו כן יבצע את רישום הזכויות וקבלת החזקה בנכס. עו"ד נדל"ן בחיפה ובצפון יפתור את הבעיות או הסוגיות המשפטיות  המתעוררות לעתים קרובות בעסקאות או במהלך בדיקות הנכס עבורך הלקוח.

חשבו שעו"ד במקרקעין יהיה גם מומחה בתחום הנדל"ן: לא רק שזה יחסוך עבור הלקוח טעויות יקרות ובזבוז כספים, אלה מומחה לחוק והתקנות הרלוונטיות כל מקרה לגופו, יבצע את הבדיקות ויערוך את סעיפי הסכם המשפטי של הרכישה ו/או המכירה בצורה יסודיות כדי להבטיח עבור הלקוח כי הסעיפים היו לטובתו.

משרד עורך דין נדל"ן בחיפה של עורך דין לירן קולצינסקי מאמין כי יש להתאים לכל לקוח פרטי או מסחרי שירותים כדי לענות על צרכי הלקוח בפרט מקצועיות, שקדנות, מיומנות, זימנות, נחישות והתמדה והיכולת לפתור בעיות מורכבות שיכול לצוץ ומסוגלות לטרפד את העסקה, לכן חשוב לבצע בדיקות מקדימות כגון: בדיקת זכויות הנכס בנסח טאבו או מנהל מקרקעי ישראל, בדיקת עיקולים אפשריים, בדיקת קיום צווי הריסה או צווי מניעה מול העייריה, בדיקת הערות אזהרה על הנכס וכ"ו.

מה תפקידו של עורך דין נדלן בחיפה?

עורך דין נדלן המייצג את תושבי חיפה והסביבה, בקנייה או מכירה של נכס היא החלטה פיננסית גדולה ואם אתם שוקלים לקנות בית, זו בטח כנראה תהיה ההשקעה היקרה ביותר שתעשו אי פעם. בנוסף חשוב למנות עורך דין המתמחה בנדל"ן על מנת להתמודד עם תהליך המשא ומתן, ושינחה אותכם בתהליך המשפטי עד לרכישה המובטחת.

משרד עורכי דין קולצ'ינסקי מתמחה בתחום המקרקעין והנדלן, בנושאים משפטיים הקשורים לרכישה או מכירה של דירה חדשה מקבלן או דירה יד2.

עורך דין נדל"ן בחיפה והצפון יבדוק את כל הניירת לפני סגירת ההסכם רכישה או המכירה עבורך ובשמך, כמו כן, ימליץ לך על פתרון בעיות או תקלות שיכולות לצוץ מהסעיפים בהסכם. לבסוף, חשוב לזכור כי עורך הדין מייצג את האינטרסים שלך בלבד. לקנות או למכור דירה בישראל היא עסקה משמעותית.  לא מומלץ לשקול רכישת נכס  פרטי או עסקי מבלי להתייעץ עם עורך דין המתמחה בתחום תחילה. אם את/ה שוקל/ת רכישת דירה בחיפה והקריות, נקודת התחלה הטובה היא להבטיח כי אתה מבין את ההשלכות ואת ההבדלים בין קניית דירה כמלאי עסקי על מול קניית דירת מגורים (פרטית). בנוסף, אלייך לעשות "שיעורי בית" ולבצע את כל הבדיקות הבאות: בדיקת משכנתא בבנק וקבל אישור עקרוני, חישוב מיסים בגין העסקה, בדק בית בנכס המבוקש, הזמנת שמאי לבדיקת הנכס מבחינה הנדסית והיתרי בנייה וכ"ו.

ולא להסתמך על המוכר או על המתווך, יש לזכור שהמתווך או המוכר לא תמיד מבינים עד הסוף את ההשלכות של כל פרט ופרט מבחינה הנדסית או משפטית, וייתכן גם שהמתווך  והמוכר שלך לא תמיד יש בידיהם את כל התשובות הדרושות לך ואלייך יש את האחריות לבדוק אותם. בכל מקרה, חשוב לזכור כי המתווך שלך אינו נמצא שם כדי "לפעול" כעורך דין,  אתה צריך לשכור עורך דין מקצועי המתמחה בנדלן  ובייעוץ משפטי לאורך כל הליך הקנייה או המכירה.

מהו ההליך עד לחתימה הסופית של הסכם המכר ?

לאחר שעורך הדין שלך מרוצה מהבדיקות שביצע בגין הנכס המבוקש, הוא יקבל טיוטה של חוזה המכר מטעם  עורך הדין של המוכרים. שני עורכי הדין ילכו וינהלו משא ומתן על התנאים. לאחר שעורך הדין שלך יהיה מרוצה מההסכם ויגן על האינטרסים שלך, הוא ינחה אותך לחתום על החוזה ולמסור את התשלום הראשון  כפי שנהוג בסך של 10% ביום חתימת ההסכם, התשלום הראשון יישאר בנאמנות אצל עורך דין של הקונה וזאת עד לרישום הערת אזהרה על שימך, רק לאחר הרישום ישחרר עורך דין של הקונה את התשלום הנ"ל.

בנוסף, עורך הדין נדל"ן שלך צריך להיות תמיד בזמינות ו/או בסביבה כדי לסייע לך עם כל המידע ו/או מסמך ו/או חתימה עבור דרישות כגון הבנק (משכנתא) ו/או כל גוף אחר שתצטרך, כמו כן, עורך דין שלך בחיפה והקריות יחסוך לך זמן יקר ויצמצם לך את הליך  הבירוקרטיה שקיים בגופים והרשויות הממשלתיים בישראל.

למה לבחור בנו ?

משרד עו"ד מקרקעין בחיפה קולצ'ינסקי ממוקם בעיר חיפה ורמת גן והינו משרד בוטיק המתמחה במקרקעין. למשרדנו ניסיון בליווי לקוחות פרטיים ומסחריים לרבות ייצוג קבלני בנייה תמ"א 38, רכישה ומכירה של דירות יד2, רישום בית משותף, רכישת דירה חדשה מקבלן, ניהול משא ומתן, תביעות פירוק שיתוף במקרקעין, פינוי מושכר, רישומים בלשכת רישום המקרקעין, פינוי בינוי, סכסוך שכנים אצל המפקחת על הבתים המשותפים וליטיגציה בבתי המשפט השונים.

המידע מעניין? שתפו עם חברים

תמיד כאן בשבילכם

צרו איתנו קשר

לייעוץ ומידע מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.