top image

עורך דין לתעבורה בחיפה

משרד עורכי דין לתעבורה

בשנים האחרונות ישנה מגמה של החמרה בענישה של עבירות תעבורה שונות ולכן חשוב כי בכל עבירה תזכו לליווי של עורך דין לתעבורה המתמחה בסוגיות הללו או לכל הפחות תיפגשו לקבלת ייעוץ ראשוני והכוונה כיצד להתמודד עם הבעיה.

מסוג כזה או אחר.

המשטרה עושה את חלקה עם הגברת האכיפה ובית המשפט עושה את שלו עם ענישה כבדה הרבה יותר מאשר בעבר, גם בנוגע לעבירות שנחשבו בעבר קלות בענישה וללא פגיעה ממשית בנהג המבצע.

מצב זה מביא לכך שקיימת כיום חובה על שכירת עורך דין לתעבורה בחיפה שילווה אתכם מהשלב ההתחלתי בו הואשמתם בעבירה מכל סוג שהוא או לכל פחות פניה לעורך דין שכזה לקבלת ייעוץ מקצועי ראשוני והכוונה כיצד להתמודד עם המצב אליו נקלעתם.

לעתים ההבדל בין שכירת עורך דין לתעבורה בחיפה לקבלת ייעוץ או ייצוג משפטי הוא ההבדל בין הרשעה ושלילת רישיון או אף מעצר לתקופה כלשהי ובין זיכוי מלא או קנס כספי סמלי בלבד. על כן אין להקל ראש בייצוג משפטי בעבירות תנועה מכל סוג שהוא.

עבירות תעבורה הן עולם ומלואו וחלקן קשורות לשדה המשפט הפלילי. על כן חשוב לדעת היטב את החוק, את נקודות הזכות שלכם ואת האפשרות להציג נכונה את הגרסה שלכם לאירוע ולא כפי שהדברים מוצגים על ידי רשויות החוק.

עורך דין תעבורה בחיפה והקריות ודים לירן קולצ'ינסקי מספק שירותי ייעוץ וליווי משפטי למי שעומדים למשפט בעבירות תנועה מסוגים שונים:

  • נהיגה בשכרות
  • נהיגה בהשפעת סמים
  • סירוב לבדיקת סמים \ אלכוהול
  • שימוש בטלפון נייד במהלך נהיגה
  • נהיגה במהירות מופרזת
  • מעורבות בתאונת דרכים
  • נהיגה ללא רישיון נהיגה תקף
  • ביטול פסילות נהיגה

אלו הם רק חלק מעבירות התעבורה בהם אנו מטפלים מזה שנים ואלו עבירות שכמעט כל אחד עובר אחת מהן או יותר מכך במהלך חייו כנהג על כבישי ארצנו.

עורכי דין תעבורה בחיפה והקריות ודים לירן קולצ'ינסקי מאפשר למידת העבירה לעומקה, בדיקת אפשרויות להקלה או זיכוי מענישה בגינה וייצוג משפטי הולם לכל מי שמעוניין שלא להישפט במלוא חומרת הדין על עבירה פעוטה כגדולה.

מחפש עורך דין לתעבורה בחיפה? מחפשים משרד עורכי דין תעבורה בקריות?

צרו קשר עוד היום עם  עורך דין ודים (לירן) קולצי'נסקי ונשמח לספק לכם שירות מקצועי ומקיף.

משרד עורכי דין תעבורה בחיפה והקריות.

למה לבחור במשרדנו!

האמור במאמר זה אינו בא כתחליף לייעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. בכל מקרה ושאלה כלשהי יש לפנות לעורך דין המתמחה בתחום לקבלת ייעוץ פרטני.

המידע מעניין? שתפו עם חברים

תמיד כאן בשבילכם

צרו איתנו קשר

לייעוץ ומידע מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.