top image

עורך דין נדלן בחיפה ובצפון

משרד עורך דין נדלן בחיפה ובצפון קולצ'ינסקי הינו משרד עו"ד הממוקם בעיר חיפה ורמת גן והינו משרד בוטיק המתמחה במקרקעין. למשרדנו ניסיון בליווי לקוחות פרטיים ומסחריים לרבות ייצוג קבלני בנייה תמ"א 38, רכישה ומכירה של דירות יד2, רישום בית משותף, רכישת דירה חדשה מקבלן, ניהול משא ומתן, תביעות פירוק שיתוף במקרקעין, פינוי מושכר, רישומים בלשכת רישום המקרקעין, פינוי בינוי, סכסוך שכנים אצל המפקחת על הבתים המשותפים, ליטיגציה בבתי המשפט השונים.

למה צריך עורך דין נדל"ן לעסקה במקרקעין?

עורך דין לירן קולצינסקי, בעלי משרד עורכי הדין קולצינסקי עונה: עורך דין המתמחה בנדלן יערוך את ההסכם הרלוונטי עבורך וילווה אותך לאורך כל הליך הרכישה או המכירה של הנכס הפרטי או המסחרי עד להשלמת העסקה.

עורך דין במקרקעין ייעץ לך באשר לתכנון המס בעת ביצוע העסקה וידאג להגיש את המסמכים הרלוונטים לרשות המיסים (מיסוי מקרקעין), כמו כן יבצע את רישום הזכויות וקבלת החזקה בנכס. עו"ד נדל"ן בחיפה ובצפון יפתור את הבעיות או הסוגיות המשפטיות  המתעוררות לעתים קרובות בעסקאות או במהלך בדיקות הנכס עבורך הלקוח.

חשבו שעו"ד במקרקעין יהיה מומחה בתחום הנדל"ן: לא רק שזה יחסוך עבור הלקוח טעויות יקרות ובזבוז כספים, אלה מומחה לחוק והתקנות הרלוונטיות כל מקרה לגופו, יבצע את הבדיקות ויערוך את סעיפי הסכם המשפטי של הרכישה ו/או המכירה בצורה יסודיות כדי להבטיח עבור הלקוח כי הסעיפים היו לטובתו.

משרד עורכי דין נדל"ן בחיפה של עורך דין לירן קולצינסקי מאמין כי יש להתאים לכל לקוח פרטי או מסחרי שירותים כדי לענות על צרכי הלקוח בפרט מקצועיות, שקדנות, מיומנות, זימנות, נחישות והתמדה והיכולת לפתור בעיות מורכבות שיכול לצוץ ומסוגלות לטרפד את העסקה, לכן חשוב לבצע בדיקות מקדימות כגון: בדיקת זכויות הנכס בנסח טאבו או מנהל מקרקעי ישראל, בדיקת עיקולים אפשריים, בדיקת קיום צווי הריסה או צווי מניעה מול העייריה, בדיקת הערות אזהרה על הנכס וכ"ו.

לכן אנו ממליצים לא לחסוך על עורך דין המתמחה בנדלן אשר ילווה אתכם לאורך אחת העסקאות החשובות בחייכם.

כפי שציינו שכירת שירותיו של עו"ד במקרקעין כרוכה בשכר טרחה אך מדובר בסכום יחסית זניח ביותר בהשוואה לשווי העסקה, והסכנות שכרוכות בביצוע הרכישה או מכירה בהיעדר ייצוג משפטי מקצועי ואמין.

לייעוץ ללא התחייבות צרו קשר בטלפון 04-8667721 או כתבו לנו במייל info@lawyerhaifa.co.il  מענה מהיר מובטח.

מחפשים משרד עורכי דין  מקצועי ומוביל בתחום הנדל"ן? מחפשים עורך דין מקרקעין בצפון? מחפשים ייצוג ברכישת דירה בחיפה והצפון? מחפש עורך דין נדלן בחיפה והצפון?

צרו קשר עוד היום עם  משרד עורכי הדין לירן קולצ'ינסקי ונשמח לספק לכם שירות מקצועי ומקיף.

האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי.

המידע מעניין? שתפו עם חברים

תמיד כאן בשבילכם

צרו איתנו קשר

לייעוץ ומידע מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.